شهید یاسینی با شجاعتی مثال زدنی پروازهای بسیاری را در دفاتر نیروی هوایی به ثبت رسانده است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

  پایگاه مردمی ارتش::جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه این یادواره اولین بزرگداشتی است که برای این شهید بزرگوار در پایگاه هوایی بوشهر برگزار می شود؛ شهید یاسینی را هم به عنوان خلبان و هم به عنوان فرمانده پایگاه ششم شکاری بوشهر از دلیران نیروهای مسلح دانست که پروازهای بسیاری را در دفاتر نیروی هوایی به ثبت رسانده است.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس؛ امیر سرتیپ خلبان علیرضا برخور جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در گفتگو با خبرگزاری دفاع مقدس در خصوص برگزاری یادواره شهید سرلشکر خلبان سید علیرضا یاسینی اظهار داشت: این اولین بزرگداشتی است که برای این شهید بزرگوار و هشتاد و چهار شهید خلبان پایگاه ششم شکاری بوشهر در پایگاه هوایی بوشهر برگزار می شود.

امیر برخور افزود: پایگاه ششم شکاری بوشهر در روزهای نخست جنگ بوسیله خلبانان دلیر این پایگاه که شهید یاسینی نیز جزو این خلبانان بود ضربات مهلکی بر پیکره ماشین جنگی عراق وارد کردند. در واقع پایگاه بوشهر اولین پایگاهی بود که در روز اول جنگ تنها 2 ساعت بعد از شروع جنگ با چهار فروند هواپیمای بمب افکن F4به دشمن ضربه وارد می کند.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش می افزاید: در خصوص شخصیت شهید یاسینی همین بس که رهبر معظم انقلاب از وی با عنوان افسری صدیق، مؤمن و آینده نیروی هوایی نام برده است. شهید یاسینی انسانی بزرگوار بود که با وجود جایگاهی که داشت بسیار مردمی رفتار می کرد و با شجاعتی مثال زدنی پروازهای بسیاری را در دفاتر نیروی هوایی به ثبت رسانده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا